Het kan voorkomen dat een prijs niet zichtbaar is in de webshop, mocht dit het geval zijn vraag dan een 'offerte of meer informatie aan' of neem contact op met uw vaste contactpersoon binnen Royal Brinkman.
Ziet u geen winkelmandje in de webshop? Rechts bovenin het scherm staat het winkelmandje. Wanneer u met uw muis eroverheen gaat, worden de producten getoond en kunt hun naar de volgende stap.

Uw favorieten toont een overzicht van artikelen die u regelmatig afneemt. De favorieten zijn 'rechts bovenaan' of onder 'mijn Royal Brinkman' terug te vinden.
Door op de knop ‘groepen bijwerken’ te klikken is het mogelijk om:
- Groepen toe te voegen of te verwijderen
- Groepsnaam aan te passen
- Volgorde van de groepen te veranderen
Snel uw bestelling afronden? Kies ervoor om direct naar stap 2 van het winkelmandje te gaan.
Via '
Mijn Royal Brinkman' vindt u de knop
openstaande offertes. Hier kunt u:
- Uw huidige offertes vinden
- Reageren op een offerte
- Uw offerte accorderen.
Als u uw offerte via de webshop accordeert, is het niet nodig om deze te ondertekenen en terug te sturen. De digitale bevestiging is genoeg. Uw reactie wordt rechtstreeks naar uw vaste contactpersoon toegestuurd.
De artikelen kunnen op artikelnummer of artikelnaam gesorteerd worden. De sortering staat automatisch ingesteld op relevantie. Als u op artikelnummer of artikelnaam klikt wordt de sortering aangepast.
U kunt via uw
orderhistorie uw geplaatste bestellingen in het verleden zien. Met behulp van deze functionaliteit vult u eenvoudig uw MPS registratie in.
De Royal Brinkman Webshop is geconfigureerd, zodat uw bestellingen altijd direct worden verzonden naar uw contactpersoon. U vindt de contactgegevens op de
contactpagina (umoet ingelogd zijn).
Klik op de link "
wachtwoord vergeten". Nadat u uw gebruikersnaam hebt ingevoerd, ontvangt u een e-mail met verdere instructies. Bent u zowel uw gebruikersnaam als uw wachtwoord vergeten? Neem dan contact op met uw vaste Royal Brinkman contactpersoon. Zij helpen u graag verder!
Het is mogelijk om het wachtwoord van de webshop aan te passen. Als u navigeert naar ‘Mijn Royal Brinkman’ en kiest voor het kopje ‘wachtwoord wijzigen’ dan kunt u heel eenvoudig het wachtwoord aanpassen.
Bent u uw wachtwoord vergeten?
Als u op de knop 'wachtwoord vergeten' klikt, kunt u heel eenvoudig door uw gebruikersnaam in te vullen een nieuw wachtwoord aanvragen. Er wordt dan automatisch een e-mail verstuurd waarin u uw nieuwe wachtwoord kunt activeren.
Onder de knop ‘Mijn Royal Brinkman’ zijn al uw persoonlijke gegevens terug te vinden, zoals:
- Orderhistorie
- Openstaande orders
- Favorieten
- Statistieken
- Bedrijfsgegevens
Dit geld voor zowel winkel, telefonische en webshop bestellingen. U heeft dus één compleet overzicht. Er is ook de mogelijkheid om hier uw bedrijfsgegevens + spuitlicenties aan te passen.
U kunt nu heel eenvoudig uw gebruikersnaam en wachtwoord automatisch opslaan, door in het inlogscherm de knop ‘Mij onthouden’ aan te vinken. Hierdoor voorkomt u dat u het wachtwoord kwijtraakt.

Bent u op zoek naar een MSDS document? U kunt deze heel makkelijk terugvinden in de Royal Brinkman webshop. U vindt deze op de artikelpagina onder het kopje ‘documenten’.

Wij maken met u als klant afspraken op maat. Hierdoor ziet u in de webshop uw prijzen! Het inrichten hiervan vind plaats in samenwerking met één van onze accountmanagers. Op het moment dat u een toegangscode aanvraagt zullen zij samen met u afspraken maken. De accountmanager zal vragen naar artikelen die u regelmatig gaat afnemen en artikelen waar uw interesse naar uit gaat. Gebaseerd op uw jaarbehoefte.
Na de juiste voorbereiding ontvangt u een toegangscode en kunt u aan de slag met de Royal Brinkman webshop. Het maakt dan ook niet uit of u via één van onze winkels, telefonisch, per e-mail of via de webshop besteld. Uw prijzen zijn overal gelijk.
Indien u van één artikel grote aantallen wilt bestellen, is het óók mogelijk om via de webshop een offerte aan te vragen. Deze wordt direct doorgestuurd naar uw vaste contactpersonen. Hoe bedoelt u een persoonlijke webshop!
Uw
favorieten toont een overzicht van artikelen die u regelmatig afneemt (hardlopers). Hierdoor kunt u de producten eenvoudig herbestellen. De favorieten kunt u rechtsboven terugvinden en worden automatisch bijgewerkt, ook is er de mogelijkheid om ze handmatig aan te passen.
Te veel of te weinig favorieten? Neem dan contact op met Bart van Ruijven via
bart.van.ruijven@brinkman.nl of bel 0174 446140.
U kunt snel en eenvoudig een product uit uw winkelmandje verwijderen door op het kruisje aan de rechterkant van de pagina te klikken.

Steeds meer bedrijven gaan over naar digitaal factureren, zo ook Royal Brinkman. Naast de factuur per post, kunt u er nu ook voor kiezen uw factuur in PDF per e-mail te ontvangen. U bepaalt zelf naar welk e-mailadres de factuur wordt verzonden.
U kunt u aanmelden voor digitale facturatie als u via 'mijn Royal Brinkman' op bedrijfsgegevens onder 'Mijn account & gegevens' klikt. Onderaan de pagina is het mogelijk om u aan te melden voor de digitale facturatie.

Nieuwe klanten kunnen van tevoren betalen waarna na ontvangst de bestelde producten direct worden opgestuurd. Bestaande klanten kunnen op rekening betalen. In
onze vestigingen kunt u alleen met PIN betalen.
Onze natuurlijke vijanden van AgroBio worden altijd onder de beste omstandigheden bij u afgeleverd. Na controle worden deze bij u afgeleverd. Indien dit niet mogelijk is dan wordt dit met express levering afgeleverd.
Het is mogelijk om op maat gemaakte producten te bestellen bij Royal Brinkman. Neem dan contact op met uw vaste Royal Brinkman contactpersoon of vul het contactformulier in. Op werkdagen nemen wij binnen 24 uur contact met u op.
Vul
hier het nieuwe klant formulier in. Royal Brinkman maakt dit dan in orde voor u. Op werkdagen ontvangt u een reactie binnen 24 uur.