Alles voor de professionele glastuinbouw Persoonlijk advies van specialisten Meer dan 30.000 producten
Winkelmandje
0
progress indicator
Bezig met toevoegen...
Dé webshop voor de professionele teler
Klantenservice    Veelgestelde vragen


Dien eenvoudig en binnen 4 stappen een terugbelverzoek in
Kies zelf een gewenste dag en tijdstip

Ervaar je problemen met onze webshop, heb je vragen over het gebruik of heb je juist goede feedback? Dan zijn we daar graag van op de hoogte. Met jouw input kunnen we de webshop namelijk nog beter maken. Dien eenvoudig een terugbelverzoek in op het moment dat het jou uitkomt en ontvang binnen één werkdag een bevestiging. Webshop specialist, Bart, belt je terug op het ingeplande moment om alle vragen te beantwoorden of problemen te verhelpen.

Of vind hieronder het antwoord op uw vraag

Ik kan het product niet direct bestellen, hoe kan dat?

Het kan voorkomen dat een prijs niet zichtbaar is in de webshop, mocht dit het geval zijn vraag dan een 'offerte of meer informatie aan' of neem contact op met uw vaste contactpersoon binnen Royal Brinkman. 


Ik zie geen winkelmandje in de webshop?

Ziet u geen winkelmandje in de webshop? Rechts bovenin het scherm staat het winkelmandje. Wanneer u met uw muis eroverheen gaat, worden de producten getoond en kunt hun naar de volgende stap.


Kan ik zelf mijn favorieten aanpassen?

Uw favorieten toont een overzicht van artikelen die u regelmatig afneemt. De favorieten zijn 'rechts bovenaan' of onder 'mijn Royal Brinkman' terug te vinden.

Door op de knop ‘groepen bijwerken’ te klikken is het mogelijk om:
- Groepen toe te voegen of te verwijderen
- Groepsnaam aan te passen 
- Volgorde van de groepen te veranderen


Snel uw bestelling afronden?

Snel uw bestelling afronden? Kies ervoor om direct naar stap 2 van het winkelmandje te gaan.


Kan ik mijn offerte accepteren in de webshop?

Via 'Mijn Royal Brinkman' vindt u de knop openstaande offertes. Hier kunt u:
- Uw huidige offertes vinden
- Reageren op een offerte
- Uw offerte accorderen. 

Als u uw offerte via de webshop accordeert, is het niet nodig om deze te ondertekenen en terug te sturen. De digitale bevestiging is genoeg. Uw reactie wordt rechtstreeks naar uw vaste contactpersoon toegestuurd.


Kunnen de artikelen gesorteerd worden op artikelnummer of artikelnaam?

De artikelen kunnen op artikelnummer of artikelnaam gesorteerd worden. De sortering staat automatisch ingesteld op relevantie. Als u op artikelnummer of artikelnaam klikt wordt de sortering aangepast.  


Kan ik mijn orderhistorie inzien?

U kunt via uw orderhistorie uw geplaatste bestellingen in het verleden zien. Met behulp van deze functionaliteit vult u eenvoudig uw MPS registratie in. 


Wie verwerkt mijn bestelling?

De Royal Brinkman Webshop is geconfigureerd, zodat uw bestellingen altijd direct worden verzonden naar uw contactpersoon. U vindt de contactgegevens op de contactpagina (umoet ingelogd zijn).

Bent u uw wachtwoord vergeten?

Klik op de link "wachtwoord vergeten". Nadat u uw gebruikersnaam hebt ingevoerd, ontvangt u een e-mail met verdere instructies. Bent u zowel uw gebruikersnaam als uw wachtwoord vergeten? Neem dan contact op met uw vaste Royal Brinkman contactpersoon. Zij helpen u graag verder!


Kan ik zelf mijn wachtwoord aanpassen?

Het is mogelijk om het wachtwoord van de webshop aan te passen. Als u navigeert naar ‘Mijn Royal Brinkman’ en kiest voor het kopje ‘wachtwoord wijzigen’ dan kunt u heel eenvoudig het wachtwoord aanpassen.

Bent u uw wachtwoord vergeten?
Als u op de knop 'wachtwoord vergeten' klikt, kunt u heel eenvoudig door uw gebruikersnaam in te vullen een nieuw wachtwoord aanvragen. Er wordt dan automatisch een e-mail verstuurd waarin u uw nieuwe wachtwoord kunt activeren.


Bekijk ‘mijn Royal Brinkman’ voor uw persoonlijke gegevens!

Onder de knop ‘Mijn Royal Brinkman’ zijn al uw persoonlijke gegevens terug te vinden, zoals:

-  Orderhistorie 
-  Openstaande orders 
-  Favorieten 
-  Statistieken 
-  Bedrijfsgegevens

Dit geld voor zowel winkel, telefonische en webshop bestellingen. U heeft dus één compleet overzicht. Er is ook de mogelijkheid om hier uw bedrijfsgegevens + spuitlicenties aan te passen.


Is het mogelijk om mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord op te slaan?

U kunt nu heel eenvoudig uw gebruikersnaam en wachtwoord automatisch opslaan, door in het inlogscherm de knop ‘Mij onthouden’ aan te vinken. Hierdoor voorkomt u dat u het wachtwoord kwijtraakt.


Waar kan ik een MSDS document terugvinden?

Bent u op zoek naar een MSDS document? U kunt deze heel makkelijk terugvinden in de Royal Brinkman webshop. U vindt deze op de artikelpagina onder het kopje ‘documenten’.


Betaal ik dezelfde prijzen in webshop als in de winkel?

Wij maken met u als klant afspraken op maat. Hierdoor ziet u in de webshop uw prijzen! Het inrichten hiervan vind plaats in samenwerking met één van onze accountmanagers. Op het moment dat u een toegangscode aanvraagt zullen zij samen met u afspraken maken. De accountmanager zal vragen naar artikelen die u regelmatig gaat afnemen en artikelen waar uw interesse naar uit gaat. Gebaseerd op uw jaarbehoefte. 

Na de juiste voorbereiding ontvangt u een toegangscode en kunt u aan de slag met de Royal Brinkman webshop. Het maakt dan ook niet uit of u via één van onze winkels, telefonisch, per e-mail of via de webshop besteld. Uw prijzen zijn overal gelijk.

Indien u van één artikel grote aantallen wilt bestellen, is het óók mogelijk om via de webshop een offerte aan te vragen. Deze wordt direct doorgestuurd naar uw vaste contactpersonen. Hoe bedoelt u een persoonlijke webshop!

Gebruik uw favorieten, hierdoor kunt u producten eenvoudig herbestellen

Uw favorieten toont een overzicht van artikelen die u regelmatig afneemt (hardlopers). Hierdoor kunt u de producten eenvoudig herbestellen. De favorieten kunt u rechtsboven terugvinden en worden automatisch bijgewerkt, ook is er de mogelijkheid om ze handmatig aan te passen. 

Te veel of te weinig favorieten? Neem dan contact op met Bart van Ruijven via bart.van.ruijven@brinkman.nl of bel 0174 446140.

Hoe kan ik een product verwijderen uit mijn winkelmandje?

U kunt snel en eenvoudig een product uit uw winkelmandje verwijderen door op het kruisje aan de rechterkant van de pagina te klikken.

winkelmandje verwijderen

Waar kan ik mij aanmelden voor digitale facturatie?

Steeds meer bedrijven gaan over naar digitaal factureren, zo ook Royal Brinkman. Naast de factuur per post, kunt u er nu ook voor kiezen uw factuur in PDF per e-mail te ontvangen. U bepaalt zelf naar welk e-mailadres de factuur wordt verzonden.

U kunt u aanmelden voor digitale facturatie als u via 'mijn Royal Brinkman' op bedrijfsgegevens onder 'Mijn account & gegevens' klikt. Onderaan de pagina is het mogelijk om u aan te melden voor de digitale facturatie.


Welke betalingsmogelijkheden biedt Royal Brinkman?

Nieuwe klanten kunnen van tevoren betalen waarna na ontvangst de bestelde producten direct worden opgestuurd. Bestaande klanten kunnen op rekening betalen. In onze vestigingen kunt u alleen met PIN betalen. 

Hoe wordt de biologie afgeleverd?

Onze natuurlijke vijanden van AgroBio worden altijd onder de beste omstandigheden bij u afgeleverd. Na controle worden deze bij u afgeleverd. Indien dit niet mogelijk is dan wordt dit met express levering afgeleverd. 

Kan ik op maat gemaakte producten aanvragen via de webshop?

Het is mogelijk om op maat gemaakte producten te bestellen bij Royal Brinkman. Neem dan contact op met uw vaste Royal Brinkman contactpersoon of vul het contactformulier in. Op werkdagen nemen wij binnen 24 uur contact met u op. 

Hoe kan ik klant worden bij Royal Brinkman

Vul hier het nieuwe klant formulier in. Royal Brinkman maakt dit dan in orde voor u. Op werkdagen ontvangt u een reactie binnen 24 uur.


Of neem contact op via:


Twitter Royal Brinkman
Linkedin Royal Brinkman
       
   Telefoon      Chat      E-mail   Bezoek ons    Facebook     Twitter     LinkedIn
Do not delete this link