Shop
Advies & diensten
Diensten
Service Engine

Voorkom storingen en stilstand met de onderhoudstool van Royal Brinkman
Storingen, stilstand, onnodige wachttijden en kosten die maar oplopen zijn verleden tijd met de Service Engine. Onderhoudstaken moeten met regelmaat gebeuren, maar worden vaak vooruit geschoven wanneer het druk is. Met de Service Engine kunt u 24/7 alle service en onderhoudswerkzaamheden op in uw bedrijf beheren op uw smartphone en desktop.
De Service Engine is een allesomvattende digitale tool waarmee de teler een perfect overzicht heeft van en inzicht in alle service- en onderhoudstaken binnen uw tuinbouwbedrijf. Eenvoudig stroomlijnt de teler alle verplichte keuringen en service- en onderhoudswerkzaamheden zoals (preventief) onderhoud, reparaties en storingen. Met als resultaat een langere levensduur van uw apparaten en daardoor de garantie van bedrijfszekerheid.
|
Een perfect overzicht van alle service- en onderhoudstaken. |
 |
24/7 inzicht in de historie (logboeken) van objecten |
 |
Beschikbaar voor desktop en smartphone |
 |
Alle merken en soorten machines en installaties zijn te monitoren |
 |
Medewerkers ontvangen nieuwe taken direct via pushberichten op hun telefoon
|
Wat is er inbegrepen bij de Service Engine?
• Volledige implementatie van de Service Engine:
- Inventarisatie van alle relevante objecten in het bedrijf.
- Inrichting van het klantaccount.
- Oplevering van de Service Engine tool
- Training voor eindgebruikers.
• Updates m.b.t. nieuwe functionaliteiten, gebruiksvriendelijkheid.
• Service m.b.t. vragen en onduidelijkheden.
In deze video een korte impressie van wat de Service Engine voor u kan betekenen.
Bekijk alle instructievideo's van de Service Engine hier.