Alles voor de professionele glastuinbouw Persoonlijk advies van specialisten Meer dan 30.000 producten
Winkelmandje
0
progress indicator
Bezig met toevoegen...
Dé webshop voor de professionele teler

Shop  Advies & diensten  Diensten  Service Engine


Voorkom storingen en stilstand met de onderhoudstool van Royal Brinkman

Storingen, stilstand, onnodige wachttijden en kosten die maar oplopen zijn verleden tijd met de Service Engine. Onderhoudstaken moeten met regelmaat gebeuren, maar worden vaak vooruit geschoven wanneer het druk is. Met de Service Engine kunt u 24/7 alle service en onderhoudswerkzaamheden op in uw bedrijf beheren op uw smartphone en desktop. 

De Service Engine is een allesomvattende digitale tool waarmee de teler een perfect overzicht heeft van en inzicht in alle service- en onderhoudstaken binnen uw tuinbouwbedrijf. Eenvoudig stroomlijnt de teler alle verplichte keuringen en service- en onderhoudswerkzaamheden zoals (preventief) onderhoud, reparaties en storingen. Met als resultaat een langere levensduur van uw apparaten en daardoor de garantie van bedrijfszekerheid.


   Een perfect overzicht van alle service- en onderhoudstaken.
 24/7 inzicht in de historie (logboeken) van objecten
 Beschikbaar voor desktop en smartphone
 Alle merken en soorten machines en installaties zijn te monitoren
 Medewerkers ontvangen nieuwe taken direct via pushberichten op hun telefoon


Vraag vrijblijvend en kosteloos een demo aan en ontdek zelf de voordelen van de Service Engine.

Demo  
 Het aanvragen van een demo is kosteloos



Wat is er inbegrepen bij de Service Engine?


• Volledige implementatie van de Service Engine:
- Inventarisatie van alle relevante objecten in het bedrijf.
- Inrichting van het klantaccount.
- Oplevering van de Service Engine tool
- Training voor eindgebruikers.
• Updates m.b.t. nieuwe functionaliteiten, gebruiksvriendelijkheid.
• Service m.b.t. vragen en onduidelijkheden.


In deze video een korte impressie van wat de Service Engine voor u kan betekenen.

Bekijk alle instructievideo's van de Service Engine hier.

  • Optimale dossiervorming met Service Engine bij Schenkeveld Tomaten

    Het vorige systeem voor service- en 
    onderhoudstaken was niet meer toereikend. Richard Schenkeveld, tomatenteler uit Schipluiden: “Door de toename van het aantal machines en door uitbreiding in het personeel, snakten we naar meer inzicht en overzicht. We werden getipt over de Service Engine en van daaruit is het balletje gaan rollen”.


    Schenkeveld Tomaten in Schipluiden heeft haar service en onderhoud ondergebracht bij bQurius. De professionals van bQurius ondersteunen een vijftal tomatenkwekerijen op 12 locaties in Nederland, met álle service- en onderhoudswerkzaamheden. bQurius werkt sinds enkele maanden met de Service Engine tool van Royal Brinkman. “Inmiddels zijn er vanuit bQurius al 63 collega’s aangesloten bij de Service Engine,” vertelt Nick van Balen, hoofd Technische Dienst bij bQurius. “Deze collega’s zijn werkzaam bij onder andere Schenkeveld Tomaten, Van der Voort en Greenvalley. En deze aantallen blijven groeien”, geeft Van Balen aan.

    » Lees meer

     

  • Service Engine bij Richplant Naaldwijk

    Sinds drie jaar gebruikt hoofd technische dienst Bob Brakel van potplantenkwekerij Richplant uit Naaldwijk de Service Engine van Royal Brinkman. Deze slimme, web-based tool voor desktop en smartphones biedt een volledig overzicht van de onderhoudsstatus van installaties en apparaten op het bedrijf. “Het houdt ons goed bij de les, waardoor preventief onderhoud en verplichte keuringen volgens plan worden uitgevoerd. Het vergoot de bedrijfszekerheid en dat bespaart tijd, geld en zorgen.” 

    Preventief onderhoud voorkomt storingen en verlengt de levensduur van apparaten en installaties. Dat zal iedere kweker of monteur direct beamen. Desondanks wordt het in de drukte van alledag vaak vergeten of voor onbepaalde tijd uitgesteld.  “Dan gaat er logischerwijze weleens iets fout dat voorkomen had kunnen worden”, weet Bob Brakel uit ervaring. “En je zult net zien dat dit gebeurt in het heetst van de strijd, wanneer je geen storing of oponthoud kunt gebruiken. Dankzij de Service Engine komt dat gelukkig nog zelden voor.

    » Lees meer


Vele klanten gingen u voor

Zowel in binnen als buitenland werken toonaangevende tuinbouwbedrijven naar tevredenheid met de Service Engine: 


wagagai plantise OK plant Florensis Royal van Zanten
Demo
Do not delete this link