Alles voor de professionele glastuinbouw Persoonlijk advies van specialisten Meer dan 30.000 producten
Winkelmandje
0
progress indicator
Bezig met toevoegen...
Dé webshop voor de professionele teler
Logo image

Service Engine Tool

Do not delete this link

Service Engine Tool

Artikelnummer 970100000

Wilt u uw persoonlijke prijzen zien? Dan kunt u eenvoudig inloggen.

Heeft u nog geen account? U kunt binnen 1 minuut een account aanmaken.

stuk(s)
Prijs op aanvraag. Wanneer u geïnteresseerd bent kunt u informatie aanvragen door op onderstaande knop te klikken.
Op werkdagen reageert uw vaste contactpersoon binnen 24 uur. Royal Brinkman levert niet aan particulieren of aan bedrijven buiten de tuinbouw.

Productomschrijving

Service Engine

De Service Engine app is de drijvende kracht achter het real-time beheren en coördineren van al uw service- en onderhoudswerkzaamheden. De app biedt een teler inzicht in het benodigde onderhoud aan machines en installaties op zijn bedrijf (zoals keuringen, inspecties en schoonmaakklussen) en maakt het mogelijk om deze werkzaamheden real-time toe te wijzen aan personen binnen het bedrijf. Op deze manier heeft iedereen binnen het bedrijf een duidelijke takenlijst, waardoor service en onderhoud efficiënt uitgevoerd kunnen worden. 

Download de Service Engine app

De Service Engine app is beschikbaar voor Android en iOS.

Let op: om de Service Engine app te kunnen gebruiken, heeft u een gebruikerslicentie nodig. Deze kunt u hier aanvragen. 
 

De voordelen voor u

Real-time takenmanager
De “Service Engine” tool functioneert als real-time takenmanager. De eigen taken en die van de afdeling zijn direct zichtbaar in een duidelijke takenlijst, waardoor er niets meer over het hoofd wordt gezien. 

Inzicht
Door het opbouwen van een digitaal dossier van al uw service & onderhoudswerkzaamheden bij objecten is de “Service Engine” tool een bron van informatie. Hierdoor krijgt u meer inzicht in uw onderneming en is uw service logboek digitaal beschikbaar. U ziet eenvoudig welke taken er zijn uitgevoerd aan een object, welke er nog in de planning staan en welke keuringen aan een object zijn toegewezen.

Besparing
Medewerkers op de tuin worden direct aangestuurd en kunnen zelf melding maken van storingen. Via een slimme en natuurlijke flow komen alle taken altijd bij de juiste medewerker ‘op de tuin’ terecht.  Is er een storing aan een van de machines op de tuin? De medewerker maakt eenvoudig een melding met de “Service Engine” tool. De melding komt automatisch binnen bij de manager van de afdeling en die wijst de melding weer toe aan een medewerker. Dit bespaart veel tijd en geld. 

Maatwerk
De inrichting van het systeem is zeer flexibel. Taken, keuringen, objecten, en medewerkers zijn naar eigen wens door uzelf in te richten. Daarnaast is het systeem geschikt voor meerdere locaties en kan men per medewerker een rol met bijbehorende rechten instellen.

Meer informatie

De “Service Engine” tool is toegankelijk via PC en APP in combinatie met een Service Engine tool abonnement van Royal Brinkman. Benieuwd naar wat de “Service Engine” tool voor uw onderneming kan betekenen? Vraag hier meer informatie of een demonstratie aan.

Algemene voorwaarden

Klik hier voor de algemene voorwaarden van de Service Engine. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle door Royal Brinkman gedane aanbiedingen en gesloten overeenkomsten en door haar met de Klant overeengekomen leveringen en diensten met betrekking tot de Service Engine tool van Royal Brinkman.
Do not delete this link