“Ons vorige systeem voor service- en onderhoudstaken was niet meer toereikend. We konden hierin enkel taken aanmaken en afvinken”, geeft Richard Schenkeveld, tomatenteler uit Schipluiden aan. “Maar door de toename van het aantal machines en door uitbreiding in het personeel, snakten we naar meer inzicht en overzicht. We werden getipt over de Service Engine en van daaruit is het balletje gaan rollen”.
Schenkeveld Tomaten in Schipluiden heeft haar service en onderhoud ondergebracht bij bQurius. De professionals van bQurius ondersteunen een vijftal tomatenkwekerijen op 12 locaties in Nederland, met álle service- en onderhoudswerkzaamheden. bQurius werkt sinds enkele maanden met de Service Engine tool van Royal Brinkman. “Inmiddels zijn er vanuit bQurius al 63 collega’s aangesloten bij de Service Engine,” vertelt Nick van Balen, hoofd Technische Dienst bij bQurius. “Deze collega’s zijn werkzaam bij onder andere Schenkeveld Tomaten, Van der Voort en Greenvalley. En deze aantallen blijven groeien”, geeft Van Balen aan.“Vanwege groei moesten wij overstappen en nu hebben we een beter inzicht en overzicht”
~ Richard Schenkeveld, tomatenteler